marți, 30 septembrie 2008

Updating my life

Phiiiiii...de când n-am mai scris! Dar azi sunt happy, aşa că de scris tot scriu ceva... Revelaţiile de genul ăsteia nu le trăiesc doar atunci când sunt fericită, dar în ultimele 5 minute mi-am făcut un review mental al ultimelor săptămâni, şi sunt pe plus (mai puţin cu banii, dar să gândim pozitiv: am pus un bilet la loto :D).

În ordine non-cronologică...adică în nici o ordine:

1. Am mâţă. Majoritatea prietenilor mei cunosc acest lucru fie din statusul pe care îl am pe Messenger, fie din avatar, fie din poza de pe desktop de la serviciu sau din harta pe care Smoke mi-a trasat-o, grijulie, cu gheruţele, pe mâini. Da, Smoke. Divergenţele de opinie care au loc zilnic între mine şi colega mea nu au încetat, recent pomenita vrând să o trec în certificat sub numele de... Smoc! *sigh*
Pentru că e gri.
Pentru că e ca fumul (când ţi se pare că o simţi, dispare).
Pentru că e ca fumul de ţigară ("trage" la cine simte că n-o înghite).
Pentru că te sufocă.
Pentru că înţeapă.
Smoke. Un mic dezastru. Mai jos, poze ale incriminatei, vechi de 5 minute.



Hello from the shelter!



Crouching




Battle ears



I are good kitten .....



........ disappearing.


2. Se duse cu bine alt eveniment marca Mediafax. Sper la feedback bun şi la picioare dezumflate peste noapte ca să pot menţine poziţia bipedă şi în zilele ce vor urma.


Foto: Sorin Florea - Mediafax


3. Am fost weekendul trecut la Sinaia, mi-am făcut un amic american în tren, mama era să facă infarct când mi-a urlat telefonul noaptea "Ain't talking 'bout love", am alunecat pe scări în Peştera Ialomiţei - situaţie gen: treapta asta pare udădădădădădădădădădădădădă-zduf! şi mi-am decorat pantalonii cu noroi. Am fost la concert Cargo şi am dârdâit pe ritm (update to my health: still got a flu). Şi am făcut multe poze.









6 comentarii:

  1. Hehe. Si eu am matza, dar o am acasa. Aici in Bucuresti nu imi permit sa o tin. Pozele sunt frumoase. Incearca sa le modifici in Photoshop. Am si eu un blog dar de la un timp nu mai am timp de poze :(. Poate mergem sambata la Mogosoaia. http://mirceadrian.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. De obicei le clătesc şi în Photoshop, dar aseară eram pe calculatorul unei prietene fără progrămelul magic. Pisica făcea nebunii în sertar, am pozat-o şi în 5 minute am urcat opera pe blog. La Mogoşoaia vin, of course, în cursul zilei am să pun şi aici anunţ în legătură cu asta.
    Aveam în plan să scriu mai mult, dar am considerat că am plictisit îndeajuns :) revin azi cu un post, cu ce mai aveam în minte.
    Ne vedem sâmbătăăăăă!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu fiecare poza o trec prin PS doar ca in ultimul timp nu am mai avut timp de asa ceva. Eu sunt din Targu Neamt, la poalele cetatii Neamt. Am venit in Bucuresti sa fac jurnalism si sa lurez. Si uite asa azi cand trebuia sa ma duc la deschiderea anului universitar sa aflu si eu orarul si sa vad colegii, nu am putut din cauza ca am lucrat. Sambata sper sa merg si in excursie si sa aflu si ce trebuie sa aflu :). C`ya and keep up the good work ;)!

    RăspundețiȘtergere
  4. Am uitat sa te intreb de unde esti! De unde esti ? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Din Piatra Neamţ sunt eu... :) tot venită în Bucureşti la facultate, tot la Jurnalism studiez şi...bingo! şi eu am ratat deschiderea anului univ. din cauză că, la ora respectivă, aveam şedinţă la birou :D
    Nici taxa nu mi-am plătit-o ;))
    Am comentat şi la tine, dar o spun şi aici: felicitări pentru blog! e deja marcat în Bookmarks ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Piatra Neamt s-a dezvoltat foarte mult in ultimul timp.Din toate punctele de vedere. Piatra Neamt ar fi locul in care as vrea sa traiesc.Este un oras mic, linistit, curat.Abia astept sa ma duc pe acasa la aer curat :).
    Speram si eu sa merg in excursie sambata, dar din pacate deschiderea anului este chiar sambata :(. Nici nu stiu ce sa fac.
    Felicitari si tie pentru blog!
    C`ya

    RăspundețiȘtergere