vineri, 5 septembrie 2008

Veniţi la pozărit!

Mă bucur pentru toţi care au ajuns data trecută la Slănic, eu n-am putut veni x-(
Asta e prima care se organizează spre seară, + un amănunt delicios pe care îl veţi afla la sfârşitul...postării :D

Detalii
Data - sâmbătă 06 septembrie 2008
Oră întâlnire - 16.30
Loc întâlnire - Afară, staţia de metrou Griviţa
Durata excursiei: 2,5- 3 ore

Traseu:
Calea Griviţei
Pasarelă traversare linii cale ferată
Calea Giuleşti
Podul Grant
Regie
Grozăveşti
O bere sau un suc la Sorlei sau Pui de urs

Participare
Gratis, poate participa oricine fără nici o obligaţie

Finalizare excursie
Postare lista participanţi, cu acordul lor
Postare fotografii pe sit

EXTRA! EXTRA! Read all about it! :)

În cadrul excursiei foto de sâmbătă 6 septembrie firma Skin, importator oficial Nikon în România, o să prezinte noul model Nikon D90 KIT 18-105 VR, aparat ce poate să fie testat de orice participant la excursie.


Eu mă bag :D de data asta...for sure!
Cine mai vine cu noi, să ne jucăm cu lumină?...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu