marți, 19 octombrie 2010

N-am murit - part II + anunţ blog nou

Salutare lume! :D

...mda, cum îndăznesc să revin aşa zâmbăreaţă după ce am chiulit atâta vreme? Nu mai faaaaaaaaaaac! :( Am avut multe chestii pe cap, mărunte dar multe şi consumatoare de energie. Or cum stau prost cu oganizarea pe toate planurile... Hai, nu mă pedepsiţi. Mă autopedepsesc: o postare pe săptămână (pentru-nceput).



Ceea ce e important e că am poftă de scris din nou, aşa că let me revive this blog and keep it alive. Am nişte idei despre ce aş putea scrie în zilele următoare dar, pentru început, vă anunţ că a mai apărut un bloguleţ (nou-născut :D), tot puiuţ de-al meu pe lângă ăsta şi Freecycle. Am să adun acolo tot ce consider interesant pe partea de beauty & personal care, fie adunate de prin blogosferă fie testate pe propria piele. Sub deviza "Practice makes perfect!", globuleţul (:P) e tot o secundă colorată. Colorată cu creioane Ada. :)

Am decis să fac sus-numitul blog strict pentru recenzii, păreri, încercări pe partea de make-up & chestii de genul şi să-l păstrez pe acesta pentru orice altceva, adică pentru postări cu poze, Youtube videos şi ce-mi mai debitează creieruşul - practic tot postări de genul celor cu care v-aţi obişnuit deja, dar sub promisiunea fermă că vor fi mai dese de una pe an :-) Am zis mai sus: una pe săptămână. Asta s-ar trece pentru mine şi în caietul cu notiţe pentru organizare. V-am zis că-s haos!

Revin mâine cu mai multe info, acum e timpul să bag cornu'n pernă. Că de! afară-i vreme de numărat bani (n-am bani), de făcut copii (n-am xerox) şi de dormit adânc (deci - mă duc să număr oi).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu