marți, 26 august 2008

Excursie foto Slanic Prahova, 30 august 2008!

Sună delicios, nu e aşa?
De dimineaţă am primit un e-mail de la domnul Andrei Bîrsan care sună cam aşa:

"Sambata 30 august 2008 va invit in excursie foto la Slanic Prahova

Traseu:
Bucuresti - Valenii de Munte - Slanic Prahova. Traseul se poate imbunatati de catre oricine cunoaste zona.

Intalnirea la ora 6, sau alta ora care o stabilim impreuna
Loc de intalnire statia de metrou Piata Unirii in fata magazinului Unirea sau in fata la Irish pub (o sa stabilim mai exact).

Trebuie sa vedem cine vine cu masina.
Or sa fie cam 300 km dus-intors asta inseamna sub 30 lei/persoana daca mergem 4 in masina
Intrarea in mina costa 12 lei

Cine vrea sa mearga sa-mi spuna ca sa centralizam locurile din masina."

Cine mai mergeeeee? :D
Pentru cei care nu ştiu încă, excursiile foto organizate de Asociaţia "Bucureştiul meu drag!" aşteaptă mereu, cu drag, noi membri. Singura condiţie: pasiunea pentru fotografie dar şi pentru orice lucruşor frumos. Nu se cere experienţă sau cameră digitală profesională, se poate veni cu orice echipament şi cu un zâmbet lipit de mutră şi de suflet! :)
Alte detalii şi excursii trecute, pe www.orasul.ro

(P.S. se anunţă o săptămână grea pentru mini, dar am inima plină de optimism. Şi trebuie să închei săptămâna cu o mică desfătare, nu? Aşa că... la Slănic cu mine! :) )


Asociaţia "Bucureştiul meu Drag"
Preşedinte: Andrei Bîrsan
www.orasul.ro

2 comentarii:

  1. heh eu am casa de vacanta in Valeni. so been there maaaaany times...
    as fi venit sa va ajut cu traseu and shit, dar plec din tara.

    have fun!

    RăspundețiȘtergere
  2. Hop si eu pe lista :D... si eu vin:D...

    Asa ca... la ora 6 la unirea ;) ne vedem acolo :D si e unul singur mic si pletos pe acolo :D

    RăspundețiȘtergere