marți, 26 august 2008

Din categoria "Dă mai departe"

Am primit o povestioară cu tâlc. De regulă nu "dau mai departe", dar asta mi s-a părut suficient de interesantă ca să o public aici. E şi ăsta un fel de a da mai departe, dar doar celui dispus să citească. Şi nu ocup căsuţa de e-mail a nimănui.

Tu alegi... Microsoft sau căpşuni!



Şomerul se prezintă la firma Microsoft pentru a ocupa un post de curăţător de WC-uri.

Directorul de departament îl cheamă la un interviu . La final spune:
- Sunteţi angajat, vă rog să-mi daţi adresa de e-mail (Ex. orice@domeniu.com ), ca să vă trimitem contractul de muncă.

Şomerul cu jenă în glas recunoaşte, că nu are nici calculator acasă, dară-mi-te adresă de e-mail.

Directorul îi răspunde:
- Dacă n-ai adresă de e-mail, atunci virtual dumneata nu exişti. Dacă nu exişti, nu poţi lucra la noi.

Omul pleacă amărât . Cu ultimii 10 dolari cumpără 1 kg de căpşuni , şi merge să vândă cu porţia din uşă în uşă. În 2 ore recuperează investiţia, are un profit de 40 de dolari , şi repetă figura de încă 3 ori în acea zi.

Îşi dă seama că afacerea nici nu este aşa de rea, a doua zi se scoală mai devreme şi cumpără căpşuni de de 4 ori.

La puţin timp îşi cumpără un scuter , apoi o camionetă , în final îşi face o firmă serioasă .

Peste 5 ani deja este proprietarul celui mai mare depozit de alimente din SUA .

Începe să fie preocupat de viitor , şi vrea să încheie o asigurare cu rentă viageră (reprezinta o suma de bani pe care o pot primi persoanele detinatoare de teren agricol pe care-l vand sau arendeaza). Găseşte oferte atractive, discută cu agentul de asigurări, care în finalul discuţiei îi cere adresa de e-mail.

- Din păcate eu nu am adresă de e-mail!

- E incredibil! – se miră agentul. – Aţi construit un asemenea imperiu în 5 ani şi nu aveţi adresă de e-mail... Acum închipuiţi-vă ce-ar fi fost dacă aveaţi!...

La care omul: Aş curăţa WC-urile la Microsoft!

Prima concluzie: Se poate trăi şi fără internet!
A doua concluzie: Dacă n-ai calculator şi munceşti mult, poţi fi şi tu milionar !
A treia concluzie: Acestă poveste ai primit-o şi tu prin e-mail! Deci, eşti mai aproape de curăţatul WC-urilor decât de milioane!


P.S. Nu-mi da replay la acest e-mail, am plecat să cumpăr căpşuni!...




Ouch!....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu