miercuri, 19 august 2009

Se caută bicicletă cu ghidon... şi ghid!


Sursa

Apropo de postarea mea anterioară...

Apel umanitar:

Fie-vă milă de fundul meu îngreunat şi daţi-mă afară din casă! Scoateţi-mă în parc la o tură cu bicicleta!

Dacă vi s-a făcut milă, să ştiţi că încă am nevoie de instructor. Nush să merg. Şi vreau să pun capăt erei personale de neştiinţă. Any help? Any volunteer? ...Please??

Dacă binevoiţi să faceţi pe instructorul, căutaţi şi prin debarale slash boxe slash magazii slash pod şi vedeţi poate aveţi vreo roajbă de bicicletă de care vă puteţi lipsi. 2 roţi să aibă şi să poată susţine greutatea mea din tickerul din postarea anterioară. Any bike? ...Please??

Dacă nici de asta n-aveţi, poate ştiţi vreun pont în ce priveşte biciclete ultra-ieftine, n-am nevoie de Shimano-equipped, nu vreau să-mi pară rău pentru ea în momentul inevitabil când voi cădea.

Any ideas?

*Puss-in-Boots-the-cat-from-Shrek-movie Eyes*

3 comentarii:

  1. Tin minte ca eu m-am oferit voluntar si o promisiune ramane o promisiune. Sa ma intorc cu bine si incepem sa dam ture in jurul blocului meu pentru inceput, pe urma cartierului, pe urma capitalei, tarii si globului, numa sanatosi sa fim. Pup si vorbim.

    RăspundețiȘtergere
  2. "2 roţi să aibă , şi să poată ....."

    Văleu! Iară!

    RăspundețiȘtergere