miercuri, 26 august 2009

Stufstock 2009 Vama Veche - Sondaj

Stufstock 7 devinde Golden Stufstock. De pe 3 până pe 5 septembrie (ca să vă scutesc de calendar, asta înseamnă joi-vineri-sâmbătă, plus duminica de mahmureală şi odihnă a picioarelor şi a gâtului). Tot în Vama Veche.

Ca un mic teaser, vă zic că anul acesta festivalul este dedicat muzicii româneşti şi va avea pe scenă nume ca: Ovidiu Lipan Ţăndărică, Celelalte Cuvinte, Luna Amară, Baniciu & Kappl, Z.O.B., Kumm, Timpuri Noi, Urma sau Zdob şi Zdub.

De asemenea, Hotnews informează"cele mai apreciate filme, selectate şi premiate în cadrul Festivalului International de Scurt şi Mediu Metraj NexT, vor rula în săptămâna festivalului Golden Stufstock (31 august - 2 septembrie), la Terasa Papa la Şoni, în Vama Veche. Intrarea va fi liberă".

Eu vă propun un sondaj! Cine merge la Stuf anul acesta? :]

Dacă niciunul dintre răspunsuri nu vă coafează, lămuriţi-mă printr-un comentariu. La fel, dacă bifaţi că veniţi, daţi-mi de înţeles cumva, poate ne găsim pe-acolo!

Mai multe detalii despre programul festivalului, precum şi despre ediţiile trecute ale acestuia: www.stufstock.com

4 comentarii:

  1. interesant sondaj...:D oricum nu as mai merge ca m-am saturat de pletosi,rockeri si alti infecti care merg doar ca sa dea din cap si sa se-mbete...as fi mers,poate,daca nu eram casatorit,ca sa le fut femeile dupa ce se imbatau....

    RăspundețiȘtergere
  2. Răzvane, cenzurează-te.
    Umblă şi copii pe aici :) Nu dai un exemplu bun.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie oricum nu'mi plac aglomerarile, si cand mai sunt si in vama ... cu atata bere in jur chiar ca ma abtin.
    Votez impotriva, desi muzica pare sa fie de calitate. Dar poate fi ascultata si acasa ..

    RăspundețiȘtergere
  4. Am avut ocazia sa cunosc pe cineva care s-a nascut acolo. Acum s-a stabilit undeva in nordul tarii, in interes de serviciu ca sa zic asa. Chiar el mi-a spus ca Vama nu mai e ceea ce a fost.

    In urma cu vreo 4 ani stateam intr-o seara pe dig la 2 Mai si ma uitam cum cei din Vama il cautau pe Batman pe cer cu niste reflectoare. Oare asta sa fie spiritul Vamii...?!? Nu, Vama a fost un paradis boem, o oaza de liniste, un loc unde cei care voiau altceva decat ce le ofereau statiunile obisnuite gaseau acel altceva. Eh... acum Vama a devenit un alt Costinesti. Poate ar fi cazul sa incercam sa aruncam din nou uitarea peste Vama, daca vrem sa redevina ce-a fost. Desi teama mi-e ca asta nu mai e posibil, din pacate. Mortul de la groapa nu se mai intoarce, cum zicea un profesor al meu de ecologie despre speciile disparute.

    RăspundețiȘtergere