vineri, 18 aprilie 2008

Soare

...mi-a ars privirea, de dimineaţă, în drum spre locul în care îmi consum gândurile de obicei. Iubesc senzaţia. Mă opresc uneori din mers, respir aerul cald din jurul meu şi închid genele în bătaia soarelui. Aburi apar la suprafaţa pământului - un copil după o baie caldă, pe care mama îl şterge blând şi îl pregăteşte de joacă.
Feresc cu vârful uşor dezlipit al ghetei firele de iarbă din calea mea... "verde crud, verde crud.." ...mă las scăldată în lumină. Întâlnesc un prieten. Salut şi îmi răspunde cu un zâmbet pe buze. Ochii lui, doi sori albaştri. Îmi întinde alt soare cu cinci raze - o mână caldă - şi îmi doreşte o zi bună.

..Abia am ajuns acasă, astrul galben va pleca în curând să doarmă, împrăştiindu-şi acum ultimele dâre de căldură, aurind frunzele copacilor..soare, căldură, raze, dulci repetiţii în fiecare zi. Salut în gând astrul alb ce va răsări în urma lui, şi va umple noaptea de mister îngheţat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu